Samenvatting - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Stefan Verstappen - WaarBenJij.nu Samenvatting - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Stefan Verstappen - WaarBenJij.nu

Samenvatting

Door: Stefan Verstappen

Blijf op de hoogte en volg Stefan

28 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Even een samenvatting van alles, want in updaten van jullie ben ik niet echt een kei.

Na aankomst in nieuw-zeeland, de eerste week in een backpackers centrum alles in Hamilton bekeken. (Hamilton garden, waikato rivier en het op stap leven wat geproefd). Tevens naar de hobbiton geweest en onze stagebegeleider op de Wintec ontmoet.

Nu wonende op 21 Portree place, Queenwood in Hamilton, in een mooi huisje met een geweldig koppel.

In de afgelopen weken ook gaan surfen in Raglan, dat viel niet tegen en was leuk om te doen samen met mijn klasgenoot (Stefan van Waarden - stefanvanwaarden.waarbenjij.nu).

Qua stage ga ik metingen verrichten aan een Cordwoodbuidling, hier ben ik al een keer langs geweest. foto's worden toegevoegd.

In de avonduren is het een beetje fitnessen en rennen, dus nu ben ik stiekem op zoek naar werk.

• 03 April 2014 - 17:26

Harrie En Ostara:

Hoi Stefan,
    Na een wat moeilijke start ziet het er naar uit dat je alles onder contrôle begint te krijgen .Zeker na het zien van de foto's kun je je geen mooier en beter plekje wensen . En je ziet er vrolijk uit !!!! Wat magerder of lijkt dat maar zo ??????
    Hier alles oké. Dank zij jou is de tuin nog steeds netjes en Harrie en ik proberen hem zo te houden ( TOT JIJ TERUG BENT !!!! )We hebben weer 4 nieuwe eendjes 2 mandarijntjes en 2 carolientjes . Leuk om op deze manier te kunnen zien hoe het jou daar vergaat. We blijven het volgen. Geniet van je verblijf daar , Groetjes uit Ell. Harrie en Ostara

• 06 April 2014 - 23:06

Lies :

Hallo zoon,

Via wats ap, kunnen we je nog aardig volgen,en skipe als het lukt. Ook hier gebeurt van alles, alleen hebben we nu geen helpende handjes. De groentetuin is dus nog steeds niet helemaal klaar, en dan te bedenken die beukenhaag dadelijk. Chris en jij hadden daar zo'n mooi tempo in en waren zo op elkaar ingespeeld... Zal dan nog vaker aan je denken. Groetjes van iedereen hier, want er wordt nogal eens naar je gevraagd.

Groetjes,
    Lies.